Booking regler

Betaling Medlemmer, der har betalt kontingent, får adgang til online booking .

Et brugernavn (nummer) og en adgangskode modtages på mail.

Når man er logget ind, kan man selv ændre adgangskoden.

5 dage frem

Antal timer

Banen kan reserveres 5 dage frem (i dag + 5 dage).Man må reservere 1 time. Når denne time er overstået, kan man reservere en ny tid. Der kræves 2 medlemmer for at booke en bane. Medlemmet selv og den, man skal spille med. Det er tilladt for 4 medlemmer at booke 2 timer til en double.           6 medlemmer kan booke 3 timer…..
Booking af bane Navnene noteres. Er der tale om rangliste eller klubmesterskab, noteres dette, og man kan reservere i op til tre timer. Personen, som booker, får en kvittering på mail.
Forhindret Bliver man forhindret i at spille, skal man annullere bookingen.

Dette gøres ved at kontakte Jens Raaholdt, som tilretter hjemmesiden

Opnå ret til at spille Spillerne skal være omklædte på den reserverede bane senest 10 minutter efter spilletidens begyndelse for at opnå ret til at spille i den reserverede tid
Ungdomsspillere Medlemmer under 18 år kan reservere til og med kl. 18 (mandag – fredag) samt efter kl. 12 (lørdag, søndag og helligdage).

De må gerne spille, hvis en bane er ledig.

Bestyrelsen m.v. Bestyrelse, udvalg, træner og banemand har ret til at reservere baner til turnering, stævne, træning, banearbejde m.v.
Istandsættelse efter spil Vær opmærksom på reglerne for istandsættelse af baner efter spil.

Ethvert medlem er forpligtet til at følge de anvisninger, der er opsat med hensyn til pasning af banerne

NB Man må naturligvis spille alt det, man lyster, hvis der ledige baner.

God fornøjelse.